Share
Google predstavio Digitalnu garažu za građane i poduzetnike u Hrvatskoj

Google predstavio Digitalnu garažu za građane i poduzetnike u Hrvatskoj

Google je danas objavio dostupnost programa Digitalna garaža u Hrvatskoj. Riječ je o novoj online platformi koja svim građanima i tvrtkama, od studenata do poduzetnika, omogućava pristup besplatnoj edukaciji o digitalnom marketingu te pokretanju i rastu online poslovanja. Dostupna je na https://digitalnagaraza.withgoogle.com/.

Jaz u posjedovanju digitalnih vještina jedan je od najvećih izazova u Europskoj uniji. Prema Europskoj Komisiji gotovo polovica građana Europske unije (47 posto) nema odgovarajuće digitalne vještine, a u bliskoj budućnosti čak 90 posto poslova zahtijevat će određenu razinu digitalnih vještina. EK procjenjuje kako će do 2020., zbog nepoznavanja digitalnih vještina, 825.000 radnih mjesta ostati nepopunjeno. Kako bi uspjele u novoj digitalnoj eri i pomogle pojedincima i poduzetnicima iskoristiti cjelokupni potencijal internetskih alata, zemlje moraju potaknuti lokalno poduzetništvo i razviti digitalne vještine.

Kada je u pitanju Hrvatska, brzinu digitalne transformacije tvrtki usporava manjak digitalnih vještina pojedinaca. Manje od trećine građana Hrvatske kaže kako posjeduje „više od osnovnih“ digitalnih vještina, koje osnažuju radnu snagu pri korištenju prednosti tehnologije u svrhu poboljšanja produktivnosti. Istodobno, polovica građana Hrvatske (49 posto u dobnoj skupini od 16 do 74 godine²) ne posjeduje čak osnovne digitalne vještine. U zemlji s jednom od najvećih stopa nezaposlenosti mladih, postoji prilika za građane i poduzetnike za osnaživanje njihovih digitalnih vještina kao i za male i srednje tvrtke za povećanje korištenja digitalnih alata, kako bi iskoristili puni potencijal interneta u svrhu ubrzanja kreiranja poslova i ekonomskog rasta.

„Internet može biti snažan saveznik društvu, pomažući mladim profesionalcima i poduzetnicima u rastu. Predstavljajući hrvatsku verziju programa Digitalne garaže želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutačnu i buduću radnu snagu zemlje te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati njihov rast i omogućiti pristup globalnim tržištima. Uzimajući u obzir snažnu usmjerenost na turizam, hrvatsko gospodarstvo ima veliku globalnu online priliku, koju ne treba propustiti“, naglasio je direktor tvrtke Google za regiju Adriatics, Joško Mrndže.

Kako bi edukacija o digitalnom marketingu bila dostupna svim zainteresiranima, Google je stvorio novu online platformu dostupnu građanima Hrvatske na https://digitalnagaraza.withgoogle.com/.

Platforma Digitalna garaža korisnicima na jednom mjestu omogućava pristup velikom broj besplatnih edukacija o različitim temama, od toga kako izgraditi prisutnost na internetu, do vođenja marketinga na društvenim medijima, kao i savjeta kako koristiti mogućnosti koje pružaju mobilni telefoni kako bi privukli više klijenata te još mnogo toga. Korisnici platforme imaju mogućnost odabrati temu o kojoj žele učiti, odnosno žele li završiti cjelokupni online tečaj te steći certifikat tvrtki Google i IAB Europe. Online tečaj sastoji se od 89 lekcija podijeljenih na 23 teme. Svaka prezentirana tema sastoji se od nekoliko videa stručnjaka i poduzetnika koji dijele svoja iskustva kako koristiti digitalne vještine za pokretanje i rast online poslovanja. Potpuna lista sadržaja dostupna je ovdje.

¹ izvor: Izvještaj “Digitalna transformacija malih i srednjih tvrtki u Hrvatskoj ”, Delab UW, travanj 2016.

² izvor: DESI 2016 (The Digital Economy & Society Index)

Sve tvrtke kao i pojedinci zainteresirani za proširenje svog digitalnog znanja, mogu se besplatno registrirati ovdje kako bi pohađali online tečajeve dostupne putem platforme.

Izvor: Grayling/Press
Foto: Digitalna garaža/Facebook

Komentari