Share
Trening razmišljanja za djecu u Mozgaonici

Trening razmišljanja za djecu u Mozgaonici

Ove zime dopustite vašem djetetu da „brusi“ svoje mentalne vještine i stječe samopouzdanje na najzabavniji način – kroz igru, odnosno mozgalice kakve se koriste u najboljim školama diljem svijeta. Zbog svoje zanimljivosti i pobuđivanja znatiželje, igra je najbolji način za motiviranje djece i odraslih na učenje i redovito aktiviranje neurona koje je ključno za održavanje mozga „u formi“. Što više koristite mozak, to više mozga imate za iskoristiti. Tako se na trening razmišljanja mogu upisati svi zainteresirani u Mozgaonici u Ilici 62 u Zagrebu.

Program Think&Solve temelji se na više od 200 drvenih mozgalica i implementiran je u kurikulum škola i fakulteta u Kini, Tajlandu, Maleziji, Izraelu, a danas broji preko 600 certificiranih profesora. U Hrvatskoj se Think&Solve provodi od 2016. godine s temeljnim ciljem podučavanja djece vještinama razmišljanja. Cilj nije „napuniti“ dijete informacijama koje pohranjuje i kasnije pretražuje, kao da se priprema za prvaka u kvizovima znanja. Cilj ove edukacije je pružiti djetetu alate koje će moći koristiti cijeli život u rješavanju svakodnevnih problema i radnih zadataka.

Nastava je organizirana tako da svaka mozgalica predstavlja jedan problem koji učenici u prvoj fazi sata (igra) pokušavaju riješiti samostalno ili grupno. Pri tome im se ne serviraju gotova rješenja ili činjenice koje moraju usvojiti, već postavljanjem pitanja edukator usmjerava učenike da sami dođu do rješenja. Na taj način potiče se osjećaj postignuća kod učenika što utječe na formiranje djetetove pozitivne slike o sebi. Primjerice, kad se na nastavi izrađuje neka od mozgalica, učenici ne dobiju gotove materijale i upute za izradu, već im se ponude razni materijali koji se mogu iskoristiti u izradi, a oni otkrivaju mogućnosti njihovog korištenja i najefikasniji način izrade igre. Nije nužno da učenici naprave savršenu, najbolju moguću igru od dostupnih materijala, već je učenicima dopušteno pogriješiti. Važno je da kasnije, u drugoj fazi (rasprava), prepoznaju nedostatke i prednosti vlastite igre te isprave nedostatke u sljedećem pokušaju, učeći iz grešaka.

U posljednjoj fazi primjene mozgalice se povezuju sa svakodnevnim problemima i različitim područjima (matematika, psihologija, biologija, geografija, hrvatski i strani jezici itd.). Na taj način potiče se znatiželja učenika jer se u igri osjećaju opušteno, pobuđeno i motivirano, a upravo se u pozitivnoj atmosferi najlakše uči i radi te razvija potencijal i kreativnost pojedinca.

Izvor: Press

Foto: Jan Begović/Press

Komentari