Share
Važnost edukacije i pojednostavljenja poslovanja u obiteljskom turizmu

Važnost edukacije i pojednostavljenja poslovanja u obiteljskom turizmu

Ministar turizma Gari Cappelli danas je na temu budućnosti razvoja obiteljskog smještaja razgovarao s direktoricom Sektora za turizam Hrvatske gospodarske komore Lejlom Krešić-Jurić, predsjednikom Zajednice obiteljskog smještaja i turizma pri HGK Nedom Pinezićem te Anamarijom Cicarelli, vlasnicom splitskog Savjetovališta za obiteljski smještaj “Interligo“.

Ministar Cappelli naglasio je da redovnim sastancima s predstavnicima obiteljskog smještaja (domaćina) želi otvoriti brojne teme kako bi i sa strane Ministarstva turizma dobili najveću moguću podršku i partnera za razvoj. Posebne naglaske ministar Cappelli stavio je na važnost edukacije i pojednostavljenje poslovanja, na čemu će ministarstvo raditi u narednom periodu. Također, istaknuo je kako će i sam rado sudjelovati u prezentaciji organiziranosti hrvatskog obiteljskog smještaja na poziv krovnog europskog udruženja EHHA (European Holiday Home Association) tijekom turističkog sajma ITB u Berlinu u ožujku ove godine, s obzirom da je Hrvatska pozvana da se predstavi kao primjer dobre prakse.

Nedo Pinezić naglasio je kao Zajednica obiteljskog smještaja radi sukladno Nacionalnom programu unaprjeđenja obiteljskog smještaja, donesenom na temelju Strategije razvoja turizma do 2020. godine. Rado je prihvatio partnerstvo s ministarstvom pri čemu će se zajedno pripremiti temeljni četverogodišnji ciljeve i akcijski plan te se dogovoriti oko daljnjeg rada na unaprjeđenju kvalitete i smještaja i usluge u domaćinstvima.

Anamarija Cicarelli istaknula je kako je sustav e-visitor najbolje što se u posljednjih nekoliko godina dogodilo hrvatskom turizmu, jer se na temelju njega može osigurati idealna platforma za informiranje domaćina te katalog privatnog smještaja.

Na sastanku su razgovarali i oko mogućnostima unaprjeđenja rada inspekcija, kao i daljnjoj suradnji koja će se temeljiti na tri stupa – kreditiranjem mikropoduzetnika od strane Hrvatske banke za obnovu i razvitak, snažnijim uključivanjem Hrvatske gospodarske komore kroz projekt „izvorno hrvatsko domaćinstvo“ te promocijom od strane Hrvatske turističke zajednice.

Podsjećamo, cilj do 2020. godine je da obiteljski smještaj bude međunarodno prepoznatljiv i poželjan turistički proizvod, maksimalno usuglašen s načelima ‘zelenog’ turizma te namijenjen ponajviše ciljanim ‘lifestyle’ tržišnim nišama tijekom većeg dijela godine. Uz maksimalnu posvećenost kulturi kvalitete i ispunjavanju želja i potreba gostiju, obiteljski smještaj treba postati sinonim za gostoljubljivost, domaćinski ugođaj i autentičnost turističkog doživljaja.

Izvor/Foto: MINT/Press

Komentari